Wednesday, November 3, 2010

BILA DIRIKU MULA BERCERITA .




 "Hello, name saye nurul. Name penuh? X payah la kot. Bukan nak isi borang nikah pun kan? Sekarang stay di Pahang. Di mana? Di tepi giant?bkn la saye tinggal di taman tas. Tanya di mana lagi? Tempat itu di kuantan. Apa itu kuantan? Tak tau kat mana? Bukak map lah. Ape ke biol sangat geografi anda ni? Jangan marah ha. Melawak bodoh boleh. Kenapa guna bahasa tidak boleh belah ni nurul? Jawapan : Sahaja gatal tangan. Itu sahaja. Tapi kan senang nak paham. Tak gitu?toi kan pe yg aq ckp nih..

    Umur saya 20. Tolak cuti plus medical leave, mude lagi. baru setahun jagung. Masih nak mengenal erti kehidupan. Walaupun macam macam aku dah tau. Tapi kire okey la. Seumur hidup kene belajar kan. Baru bertamadun. Tak gitu?

    Saya ini bagaimana orangnya? Pada pandangan saya, saya ini masih dikategorikan sebagai gadis melayu yang dikawal sempurna oleh keluarga. Tidak merokok. Dan juge Shisha. Merosakkan kesihatan dan mencemarkan. Saya benci asap okey sbb saya bukan jin yg suka kan asap. Saya adalah sejenis species Mamalia yang tidak akan membuang sampah di merata tempat, kecuali di dalam tong sampah sahaja. Betul, saya seorang Patriot. Suka nyanyi lagu Negaraku. Seronok! Dalam gamba pakai lawa-lawa, tapi kat luar biasa biasa sahaja. Dalam gambar lawa, tapi kat luar macam naga. Jangan tertipu. Amaran kerajaan. Saya kadang kadang gila. Orang tua peah cakap saya gelong. dila cakap saya teman yang sangat baik. hafiz cakap "nurul okey okey je", but he just can't stop calling me budak sekolah tadika. Ciss. But okey lah kan sebab mreka jujur. Saya tidak hot saya cool!

    Saya anak sulung dalam adik beradik.saya sygkn fmly sy lbh dr nyawa sy,sy xbley idop tnpa mreka. Tidak lupa kepada izod, charpy, dan Tam. hemster saya yang sudah anggap saya macam ibu mereka sendiri. Walaupun mereka cume buat buat mesra time lapar, tapi kire okey lah. Boleh jugak peluk sesuatu tanpa maksiat. Haha.

    Sekarang tengah buat diploma di polipd n9.aq amik kos DTP diploma tknologi pmbuatan,mkanikal..rmai yg xcye aq amik mknikal knp??kowg ingt laki jew ley amik kos 2??ape ke bahlol nye anda ini..ku pny suke la.Iya,poli itu macam hantu. Tapi best jugak. Walaupun pengarah dia kerek semacam.ku xkisah seme 2 sb lec kat poli 2 sme ok jew..de ke ptt dowg ckp aq nih byk mulut hu3..ku hepi sgt sb boleh bmsra nan mreka.

    k la utk maklumat lbh lanjut sila hubungi no fon ku 012-3456789

0 ulasan:

Post a Comment